ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, melyeket a rendelés feladásával egyidejűleg a vásárló elfogad.
Árak a webáruházban
A webáruházban kapható termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek. Az árak és a megjelenített termékek az egyes üzletekben eltérhetnek a webáruházban látott adatoktól.
A webáruházhoz kötődő promóciók (pl. általános akciós időszakok, kuponkedvezmények stb.) szintén csak a webáruházban való rendelés feladása esetén érvényesek, a bolti vásárlásoknál nem minden esetben érhetőek el ugyanazok az akciók.
Amennyiben technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható termék jelenik meg a webáruházban, illetve, ha a megrendelt mennyiség a rendelés időpontjában nem áll rendelkezésre valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés céljából a rendelés során megadott elérhetőségek valamelyikén (telefonon vagy e-mailben) felvesszük veled a kapcsolatot. Az ilyen megrendeléseket kizárólag a vásárlóval történő egyeztetés után és beleegyezésével tekintjük érvényesnek. A webáruházban szereplő termékek és árak ezért nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.
A webshopban történő vásárlás menete
Regisztráció nélküli vásárlás:
Rendelésedet regisztráció nélkül leadhatod.
Abban az esetben azonban, ha újra kívánod használni az első rendeléskor megadott e-mail címet, javasoljuk, hogy regisztrálj rendszerünkbe és élvezd a vásárlást teljes körű felhasználóként! A legközelebbi rendelésedkor igényelj jelszót a korábban használt e-mail címed mellé az alábbiak szerint:
- Kattints az „Elfelejtette jelszavát?” linkre;
- Add meg a korábban használt e-mail címet;
- Mi kiküldünk neked egy automatikusan generált jelszót;
- Ezzel jelentkezz be az oldalunkra – majd, ha szeretnéd, változtasd meg egy új, könnyen megjegyezhető jelszóra a jobb felső sarokban található ’Profilom’ linkre kattintva.
FONTOS! Jelszó megadása nélkül nem tudod kétszer ugyanazt az email-címet használni rendeléshez!
Amennyiben valamilyen technikai hiba folytán nem érkezik meg hozzád az automatikusan generált jelszó vagy bármilyen problémába ütköznél a regisztráció/belépés során, vedd fel velünk a kapcsolatot a webshop@davidfuszerei.hu e-mail címen!
A rendelés menete:
- A termék(ek) kiválasztása: A menüben található termékkategóriák segítségével ki tudod választani a megrendelni kívánt termék(ek)et. A termék kisméretű képére kattintva láthatod az adott termék további adatait és nagyobb fotóját. Ezen az oldalon megadhatod a megrendelni kívánt darabszámot, majd a ’Kosárba teszem’ gombra kattintva hozzáadhatod vásárlói kosaradhoz. Amennyiben regisztrált felhasználóként nézelődsz, vásárlói kosaradat megőrizzük, így az összeállított terméklista egy későbbi belépés során is elérhető lesz.
- Rendelés: A megvásárolni kívánt termékek kiválasztása után a jobb felső sarokban található ’Kosaram’ linkre kattintva véglegesítheted a rendelésedet, majd a szállítási, számlázási és személyes adatok, illetve a vásárlás fizetés módjának megadása után a ’Rendelés feladása’ gombra kattintva adhatod le rendelésedet. FONTOS: Ha több személynek rendelsz /több adagos rendelésnél/, kérlek jelezd szándékod a ,,Megjegyzés,, -ben , mivel a több adagos fűszerkeveréket egy zacskóba csomagoljuk!
Fontos, hogy a termékek elérhetőségét csak a megrendelés feldolgozásakor tudjuk ellenőrizni. Amennyiben valamelyik termékünkből nincs megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi veled a kapcsolatot a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően.
Fizetési módok
FoxPost Csomagponton való átvétel esetén bankkártyás utánvéttel, 4 napig felvehető.
Házhozszállítás /FoxPost vagy Magyar Posta/ esetén utánvéttel (készpénzzel), bankkártyás, előre fizetéssel, átutalásos fizetéssel.
MIRE FIGYELJ FIZETÉSKOR?
Átutalásos fizetés esetén:
Amennyiben átutalással szeretnél fizetni, rendelésed feldolgozásakor először egy Díjbekérőt fogunk neked küldeni, melyen az átutaláshoz szükséges valamennyi adatot feltüntetjük. Az összeg beérkezése után kezdjük meg a megrendelés feldolgozását. Így előre utalás esetén a rendelés teljesítésének ideje a jóváírási folyamat miatt 1-2 nappal megnövekszik.
Amennyiben valamilyen oknál fogva elállnál utólag a már kifizetett megrendeléstől, rendszerünkön keresztül kezdeményezhetjük a részünkre átutalt összeg visszautalását. Ilyenkor általában azonnal visszaérkezik a korábban kifizetett összeg a számládra.
Kollégáink folyamatosan figyelemmel kísérik az online fizetési tranzakciókat, s amennyiben valamilyen hibát tapasztalnak, igyekeznek azt minél hamarabb orvosolni.
Abban az esetben, ha nem tudjuk teljes egészében teljesíteni az előre kifizetett rendelést, a nem szállított árukra átutalt összeget azonnal visszautaljuk a számládra.
Szállítási módok és szállítási költségek
Csapatunk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el hozzád a megrendelt termékeket!
Kizárólag Magyarországi címekre tudunk kiszállítást vállalni.
Mosonmagyaróvár és Dunasziget 10 km körzetében ingyenes házhozszállítással 3900,- Ft felett – 0.- Ft
Postai úton. Maximum 9 adag fűszer, előre utalással, díjbekérő alapján. 1490.-Ft
Foxpost házhoz-szállítás előre utalással, díjbekérő alapján. 2390.-Ft
Foxpost házhoz-szállítás utánvéttel. Az összeg a futárnak fizetendő. 2690.-Ft
Foxpost csomagautomata előre utalással, díjbekérő alapján. 1490,- Ft
Foxpost csomagautomata utánvéttel, bankkártyával fizetendő a csomagautomatában. 1690,- Ft
A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 5-8 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet), a beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a Foxpostnak.
A csomag feladásától számított 48 órán belül a csomagodat átveheted az általad kiválasztott csomagautomatában.
Minden 20.000,-Ft feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES – KIZÁRÓLAG A FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁBA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁSKOR, ELŐRE UTALÁSSAL VAGY HELYSZÍNI BANKKÁRTYA FIZETÉS ESETÉN !
Fizetési mód: Előre fizetés átutalással a megrendelés feladásakor, vagy bankkártyával a helyszínen.
A NEM ÁT VETT CSOMAGOK:
Felhívjuk figyelmét, hogy megrendelése leadásával a vásárló elfogadja webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit, illetve fizetési kötelezettsége keletkezik.
,,Ha a vásárló nem veszi át a megrendelt csomagot, és nem is jelezte elállási szándékát akkor jogi helyzet áll fenn. A vevő ez esetben szerződésszegést követ el. A csomag átvételének megtagadása, vagy elmulasztása nem minősül vásárlástól való elállásnak. Mivel nem vette át a megrendelt terméket, nem teljesítette a szerződéses kötelezettségét (azaz a teljesítést nem fogadta el). Ilyen esetben a vállalkozó jogosult kártérítésként követelheti a szállítási díj összegét. Ha a vevő előre fizetett, akkor a termék ellenértékét a szállítási díj levonásával kell visszafizetni részére,,.
Az átvétel megtagadásával a 45 /2014.(III.26.) Korm.rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződés megszegésre kerül ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk.
A nem át vett csomagok költségét cégünk DÍJBEKÉRŐ alapján igényli a szerződést szegő vásárlótól, melyben a következő díjakat számlázzuk: oda szállítási díj + vissza szállítási díj (1350,-Ft) + csomagolási díj (490,-Ft). A Díjbekérőt emailben kézbesítjük a másik fél felé. A kifizetés megtörténte után email formában küldjük a Számláját, Díjbekérő alapján.
A Díjbekérő meg nem fizetése esetén követeléskezelő cég segítségét vesszük igénybe. Az átadásra került követeléskezelés során felmerülő minden további költség a megrendelőt terheli.
Gyakran ismételt kérdések FoxPost csomagautomata esetébenHétvégén is mehetek a csomagomért?
Természetesen igen, pontosan ez a szolgáltatás egyik előnye. A csomagautomaták a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor használhatóak. Kérünk, mielőtt a csomagodat átveszed, figyelmesen nézd meg, hogy az adott bevásárlóközpont, ahova a csomagot rendelted, pontosan milyen nyitva tartással üzemel.
Hogyan működik?
A kosaradba teszed a megvásárolni kívánt termékeket webshopunkban, majd amikor a szállításról kérdez a rendszer, beállítod a FOXPOST kiszállítási módot. Miután összecsomagoltuk a rendelésedet, a FOXPOST felveszi a csomagot. Az ezt követő második munkanapon kiszállítják az általad kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, rögtön kapsz a FOXPOST-tól SMS-ben egy titkos nyitókódot. Ezután csak annyi a teendőd, hogy elsétálsz az automatához, beírod a kódod, és már nyílik is az ajtó, mögötte a megrendelt termékekkel.
Mi történik, ha pl. lebetegszem, és nem tudom átvenni a csomagom?
Ha valamiért mégsem tudsz elmenni a csomagodért az automatához, kérünk, hívd a FOXPOST ügyfélszolgálatát. Együtt tudnak megoldást találni, hogy a küldemény mégis eljusson hozzád.
Hány napig őrzik meg a csomagot?
Magyarországon egyedülálló módon 4 teljes napig megtalálod a küldeményt az automatában!
Hogyan tudok fizetni?
A teljes biztonság és átláthatóság érdekében csakis bankkártyával. A Foxpost hálózata az OTP szigorúan ellenőrzött rendszerét használja a fizetési tranzakciók lebonyolítására.
Készpénzt elfogadnak?
Nem, de jó okuk van rá! Csomagod ugyanis akkor van a legnagyobb biztonságban, ha csak készpénzmentes fizetési folyamatokkal dolgozunk.
Vásárlástól való elállás menete
Amennyiben rendelésedet véletlenül, vagy hibásan adtad le, a webshop@davidfuszerei.hu e-mail címen vagy az oldalon feltüntetett elérhetőségek egyikén még kiküldés előtt minden következmény nélkül lemondhatod.
Lehetőséged van a vásárlástól elállni, illetve, ha a termék nem megfelelő, a termék kicserélését is kezdeményezheted. A Dávid fűszerei 14 napot biztosít arra, hogy a vásárlástól elállj.
Elállás
A megrendelés során mint vevő, élhetsz a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
A rendeléstől való elállás feltételei:
Az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a terméket eredeti, sértetlen állapotban, hiánytalanul és hibátlanul visszaküldöd nekünk. Kérjük, hogy elállási szándékodról tájékoztass minket a webshop@davidfuszerei.hu email címen keresztül, hogy az ügyintézés gyorsabban menjen.
Elállás vagy csere esetén kérünk, hogy az alábbi nyomtatványt nyomtasd ki és küldd el nekünk az alábbi címre:
Franklová Silvia e.v., 9226 Dunasziget, Dózsa György u.17
Mint vevő, viseled az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (azaz a visszaküldés postaköltségét).
A postán keresztül visszaküldött árut ellenőrizzük és az ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 10 banki napon belül átutaljuk az általad megadott bankszámlaszámra.
Sérülten érkezett termékek
Minden csomag összeállításakor kiemelt figyelmet fordítunk a termékek védelmére, ennek megfelelően a lehető legbiztosabban látjuk el dobozainkat sérülésvédő csomagolóanyagokkal.
Ha ennek ellenére mégis sérülten érkeznek meg hozzád a termékek, kérjük jelezd felénk a problémát a webshop@davidfuszerei.hu.hu email címen!
Amire szükségünk van a gyors megoldáshoz: rendelésszám, a sérült vagy törött termékek megnevezése és darabszáma, és fotók a sérült termékekről. Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is ) őrizzd meg és a bejelentést azonnal tedd meg. A futársszolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát, de a teljes kivizsgáláshoz szükségünk lehet kárszemlére is. A bejelentést az átvételt követő három munkanapon belül kell megtenned, ha az átvételnél nem készült kárjegyzőkönyv.
Minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezelünk, és a sérült termékeket díjmentesen újra elküldjük számodra. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, a sérült termék árát visszautaljuk.